Symbolikuva, jossa sinisellä pohjalla salama, kuvaa Seiverkkoja

Maksunvalvonta ja perintä

Tarvitsetko lisää maksuaikaa?

Jos epäilet, että et voi maksaa laskua eräpäivään mennessä, voit pyytää laskulle lisää maksuaikaa ennen laskun eräpäivää maksunvalvonnastamme tai täyttää sivun lopusta löytyvän lomakkeen.

Viivästyskorko peritään alkuperäisen eräpäivän jälkeen maksetuista laskuista.

Jos sinulla on käytössä e-lasku tai suoramaksu, muistathan huolehtia maksupäivän muutoksen ilmoittamisen myös pankkiisi.

 

Verkkopalvelulaskun maksumuistutus ja perintä

Verkkopalvelulaskun maksun viivästyessä maksumuistutukset lähettää Intrum Oy. Jos sinulla on maksumuistutuksesta kysyttävää olethan yhteydessä Intrum Oy:n asiakaspalveluun.

Mikäli maksumuistutuksista huolimatta maksua ei hoideta, aloittaa Intrum Oy saatavan perinnän.

Intrum asiakaspalvelun yhteystiedot

Puhelin: 09-22911842

ma-pe 7.30 – 20.00

la 9.00 – 16.00

 

Seinäjoen Energian maksunvalvonnan yhteystiedot

Palvelemme arkisin 9.00 – 16.00

Puhelin: 0203 35200

Sähköposti: maksunvalvonta@sen.fi

 

Eräpäivän siirto

Tällä lomakkeella voit siirtää laskusi eräpäivää mikäli aiemmat laskusi ovat maksettu ja nykyisen laskusi ei ole erääntynyt. Eräpäivää voit siirtää maksimissaan kaksi viikkoa laskun alkuperäisestä eräpäivästä. Jos sinulla on käytössä e-lasku tai suoramaksu, muistathan huolehtia maksupäivän muutoksen ilmoittamisen myös pankkiisi.